Året som gått.. all over me!

Tisdag | Januari 02, 2007

Är det verkligen nyttigt att blicka tillbaka? Frottera i det som varit? Ska vi inte se framåt istället och ta jättekliv bort ifrån det som gick fel året innan? Det som gick bra minns vi ju ändå…

Många gör tillbaka-blickar. Kanske för att få ett avslut. Jag har fett avslutat detta året, men gör en tillbaka-blick iallafall.

2006 var året som:

…jag lärde mig ladda ner saker från nätet

…jag köpte lägenhet

…jag började tvivla på mitt yrkesval

…jag kom på att ordet MAJS är ett sjukt roligt ord

…jag började använda rynkkräm

…jag grät i två veckor efter att ha sett ”Brokeback Mountain”

…jag officiellt blev den sämsta gudfadern i landet

Jag tycker personligen att det är viktigare att se framåt och göra mål som man kan sträva efter. Den listan kommer nu.

2007 blir året som: .

..jag får mitt första jobb inom tv

…jag inser att det är skitkul att träna

…jag betalar av mitt topplån

…jag har en trekant med Colin Farrel och Jake Gyllenhaal

…jag finner inre frid

…jag lär mig bajsa i tid så att jag slipper en förlossning vid varje toabesök

…jag fortsätter skratta åt ordet MAJS

Gott nytt år alla vänner och blivande sådana! Tack för att ni tittar in! /Bobby

4 svar

  1. Tänk va du skulle skratta om du tittade in i mitt kök.. Allt innehåller MAJS *LOL*.
    Blev ju gluten och laktos sjukling under 2006. Så nu består kosten av mycket MAJS.
    Pasta av Majs mjöl
    Gröt av Polenta (MAJS)
    Du får komma hem och kolla… Du lär vara helt i oas att spritskåpet förblir oöppnat;)

    Men om vi nu skall blicka lite tillbacka..

    Kanske är du sveriges sämsta gudfar
    Men du är jäkel till fackpamps kompis..det glömde du!!!!
    /Pam

  2. Pam här igen… man kan ju inte gå tillbaka och rätta när man stavat slarvig!!!!!!!!!!

  3. Nä. Majs i stora lass. Tur att du inte heter Maj. Majs majs lixom. Och jag huserar gärna i ditt spritskåp nån dag.

    Ja, det glömde jag.
    Jag har blivit fackpamp!
    Cool. Nästa år ska jag in i riksdan och året efter blir jag president.

    Kram

  4. *LOL* men jag är född i maj..
    Har ett välfyllt spritskåp så komsi komsi (skall bara ta bort tvätten).
    Puss Pam

Kommentera

