Cocillana-Etyfin

Söndag | December 31, 2006

Jag har en hostmedicin. Den heter Cocillana-Etyfin. Den är morfinbaserad. Den är min bästa vän. Jag och Cocillana har haft en nära bekantskap den här veckan. Cocillana får mig att bli helt varm och mjuk i kroppen, nästan lite berusad. Livet ser lite bättre ut med Cocillana. Alla blir så snälla och ser så fina ut. Och jag sover så bra! Herregud, jag sover så djupt att tungan nästan får liggsår i munnen. Cocillana ställer alltid upp. När jag häromdagen glömde Cocillana på teatern efter föreställningen så fick jag panik! Jag startade en telefonkedja för att få fatt i eventuella personer som var kvar på teatern. Cocillana blev hemkörd till mig av en snäll projektledare. Då blev jag glad igen……. Ja älskr, Cacillona… Sjaa jag att den är morfiiinbasserad? Dn min bästa vän.

7 svar

  1. Fan va bra!!! Jag älskar oxå cocillana !!

    bääääst

  2. haderajjan ;D jävlaaa draag i den serru ;D

  3. Ja den va fin , synd den inte finns i en 5liters familj flaska =)

  4. Sa synd att det bara finns i sverige oxa! Jag bor utomlands o har lidit av influensan nu e en vecka.. Med en jakla hosta. Har haft feberdrommar da jag desperat forsokt fa tag pa ”COCILLANA-ETYFIN! Varfor fattar ingen har vad det ar!!!!” 😉

  5. This piece of writing presents clear idea in favor of the new viewers of blogging, that actually how to do
    blogging.

  6. Spot on with this write-up, I really believe that this web site needs a lot more attention.
    I’ll probably be back again to see more, thanks for the info!

  7. This text is invaluable. Where can I find
    out more?

Kommentera

