Okey, show me what u got WordPress.com

Nu har jag bytt server.

Ooouuuuuiii!

Nu kan jag göra massor med kul. Men just nu. Sömn.

Tanke:

Är introt på Pet Shop Boys ”Suburbia” samma melodi som titelmelodin till tvserien ”Alf”?

Kvällens chock:

Revy kan vara kul

Dagens föda:

Thaimat och Pizza
Shit vad tragiskt!

6 svar

  1. Varför är den här så mycket bättre då? Och den stora frågan, varför är den så rosa??? Jag har redan varit uppe med tuppen och tränat. Puss

  2. Här kan jag skicka med länkar, fotografier, videoklipp mm mm. Den andra kunde jag bara skriva text på… Och jag gillar rosa!!

  3. robin, dte är bara att vänja sig vid pizzan och thaimaten, malmö är ”du är vad du äter”-anna skippers mardröm. som tur är är gymkorten lika billiga som transfettmaten.

  4. Jag har förstått det. Jag kommer vara fetare än Gilbert Grapes mamma när jag flyttar härifrån…

  5. WordPress är sååå bra. Jag bytte till detta från slow-ass Blogspot och jag har aldrig sett tillbaka.
    (Fast det hade varit roligare om man kunde pilla på sin egen HTML.)

  6. Skönt att höra!
    Det känns bra. Jag låg på blog.com förut och det SÖG!

Kommentera

