Mein kampf

Jag sitter i min säng på golvet. Mittemot mig är alla mina resväskor. Ouppackade. Jag har försökt packa upp dom i två dagar nu. De gäckar mig. Det är en kamp. Jag borde… Men varje gång jag bestämmer mig för att börja så kommer jag, behändigt nog, på något annat som måste göras innan. Tex ett toalettbesök. Och vad kan konkurrera med att toabesök. When u got 2 go, u GOT 2 go! Och när jag e klar så har jag oftast glömt vad det var jag skulle göra. Så har det hållt på.

Jag är oxå en expert på att unna mig. Jag UNNAR mig att inte packa upp väskorna. Jag UNNAR mig att sitta framför datorn hela dan. Jag UNNAR mig ett till avsnitt av Family Guy. Men den här e den bästa, jag UNNAR mig att UNNA mig att inte packa upp dom där jävla väskorna! De gäckar mig!

”Kära Bullen!

Jag e en bög på 26 jordsnurr som har ett problem. Jag kan inte förmå mig att packa upp mina väskor. De har legat på mitt golv nu i två dagar och jag bara stirrar på dom. Apatiskt. Med öppen mun. Med lite dreggel i mungipan. Jag måste ha hjälp.

Hur ska jag komma igång?

Allt är så genant. Alla andra bögar i min ålder packar upp sina väskor med en gång, men jag e så sen i mitt uppackande. Vad ska jag göra? Tänk om nån får reda på mitt problem. Då kanske jag inte blir bjuden till nästa skumparty på Patricia. Eller folk kanske kommer skratta åt mig i Pride Park. Eller gudförbjude, jag blir tvingad att bära stentvättade jeans, som en igenkännings-symbol.

-Där e han som inte packar upp sina väskor! Haha Titta på jeansen!

Snälla Bullen, hjälp mig.

Och säg inte att jag ska prata med nån annan bög, för det kan jag inte!

Mvh

/Bobby

9 svar

  1. Bobby bobby…
    Du är inte ensam. Nu må jag inte vara bög men jag gillar killar så något har vi gemensamt.
    Jag förstår ditt problem eller problem å problem. Ditt sätt att unna dig lyxen att vara slarvig, lat, olydig va man nu kan tycka.
    Delar denna stund av att unna mig att inte packa upp…jag stirrar dock inte på väskor utan på tvättpåsen. Den för två veckor sedan tvättade tvätten ligger fortfarande i ikea påsen mitt på golvet i min lilla lya. den ligger där och ständigt påminner mig om vad jag borde göra. Men först skall jag bara och sen skall jag bara.. för mig har det gått så långt att jag hittar på lögner varför vi inte kan ses hos mig..
    Undrar om det finns någon stöd grupp för sånna som oss. Typ AA..??
    Jag skäms, är ju tjej, vuxen och fackpamp….
    Du är inte ensam! Vi får skåla för detta tillsammans i vårt egna skumparty.

    Vi är inte ensamma tänkt vilket party med massa slarves!

    /Pam

  2. Åh, Pam!
    Jag e likadan med tvätten oxå. det e hemskt. Den bara ligger där och så plockar man allt eftersom ur påsen tills den e tom. Sen börjas det om igen.
    Men jag tror jag vet en lösning. En riktigt snygg påse! Som man inte skäms över utan som man vill ha framme. Eller så börjar man plocka in grejerna…

  3. Jaaaa en SNYGG påse,
    min tvätt påse fungerar även som kattsäng. Sen står jag där med den svarta tröjan och svär över all päls…tur det finns rollers!
    /Pam

  4. Meh… om alternativet är ett genomlida ett Pride i stentvättade jeans är det bara att bita ihop och packa upp. Nu.

  5. Ajajaj.
    Du har så rätt.
    Där förstod jag allvaret. Ska packa upp nu!

  6. Åh herregud jag känner din smärta.
    Jag har samma problem fast med bananlådor under flytt. Jag kan bo i en ny lya i säkert två år med bananlådorna kvar, staplade i hörnen av diverse rum. Tillslut ger jag upp mentalt och börjar låtsas att de är en ny avantgarde möbel.

  7. Haha!
    Det är kanske det man ska göra. Ge upp och bejaka de ouppackade lådorna/väskorna!

  8. Släng väskorna ut ur fönstret o köp nytt, gumman!! 🙂

  9. Lasse vill du gifta dig med mig???
    /Pam

Kommentera

