Helgon

Ibland blir folk fulla och gör lite galna grejer. Ibland går det för långt. Jag  är ett fucking jävla helgon. I jämförelse med många i min omgivning igår kväll, så skulle jag nästan kunna titulera mig munk. Jag är så syndfri i jämförelse. Jag är nästan i chock. Ni vet vilka ni är! Måste tvaga mig. Jag känner mig smutsig bara jag tänker på det.

Herregud, säger jag bara. Herregud!

Nitton Ave Maria, svinto och en tarmsköljning borde väl ha fått bort det mesta av resterna efter ha tillbringat kvällen i syndens sköte!

MEN, den var en väldigt trevlig fest i övrigt! Väldigt lyckat. Tack, kära K!

8 svar

  1. Då titulerar jag mig som nunna! hihihi! puss

  2. Hot damn. Så det var ytterligare en fest i syndens tecken? Kanske var ett dumt beslut att gå hem efter maten.
    Fast å andra sidan är det ju inte så tokigt att inte vara bakis. Frågan är bara var man skall få reda på alla detaljer.

  3. Ja, festligt var det… Men munkar är väl inte rumsrena heller? Går med rumpan bar under kåpan och leker sexlekar med brödraskapet… och piskar sig själva när dom syndat (Aha – det är det du menar! Catwoman is back!!!!)
    Nej.. life is sexy..use it! Det är väl trevligt när folk sprider lite kärlek?
    Jag funderar mest på varför jag har ont i vänster höft.. kan inte minnas att jag föll någonstans – någon som sett nåt?

  4. =) Jag har ju på riktigt spenderat fem härliga somrar i klostret Taizé i frankrike… Så om det är någon som är nära att vara nunna så är det faktiskt jag! Tro det eller ej…

  5. Haha
    Ja, ni som gick hem. Ni får undra.
    Ni som var kvar, ni får försöka glömma.
    En fest man inte glömmer, det var det iallafall!

  6. Shit!
    Om Bobby känner sig som ett helgon, då undrar jag VERKLIGEN vad det där var för fest…..
    *orolig*
    0:-)

  7. Ni var undebara allihopa, som nunnor eller små spritdjävlar!! Festa kan vi iallafall på nöjesteatern! Kram

  8. Har ingen aning… Minns dock att någon, halvsnyggt inbäddat i ett i övrigt mycket vackert tal till festföremålets ära avslöjade sällsynt chockerande fakta om en före detta nummerrabblande TV-profil. Oerhört!
    Kristofer har förresten all anledning att vara orolig – kristallkulan berättar att det snart är dags för fest igen, säkert vilken månad som helst nu…

Kommentera

