Rädda O.C? Oh, please!

Varför ska den här skitserien räddas?

Har vi inte sett tillräckligt många serier om rika överklassungar med för mycket fritid? Nä, lägg energi på att rädda något viktigt istället! Folk har det alldeles för bra och vet inte hur de ska fördela sin tid. När jag var ung, då var det bla blaa bla billligare bla bla bla miljöförstöring bla bla bla blaaa väluppfostrade bla blaaa blabla bättre värderingar blablaaa bla bla och svenska kronan var stark!

Tänk vad åsikter jag har och hur samhällsmedveten jag är.

Vad ska jag ha på mig imorn? Hm…

7 svar

  1. Jag har fyra ord till dig: Beverly Hills och Melrose Place. Eller är du för ung för det, din lille slyngel?

    För övrigt är O.C. mycket riktigt en skitserie numera, men första två säsongerna funkar bra.

  2. Är jag för ung??? Plllleeaaaase!
    Jag ÄR Beverly Hills generationen. Jag adades Melrose Place!

    Jag har ett antal ggr försökt titta på O.C. Jag blir bara förbannad.

  3. Jag har samma åsikt om O.C och jag är också Beverly Hills generationen. Skillnaden är väl att vi var tonåringar då.

    Rika överklassungar med semi”problem” intresserar mig inte det minsta.

  4. Mia: To each her own.

  5. web site

    Rädda O.C? Oh, please! | Bobbys Bacon

  6. Thanks for finally writing about >Rädda O.C?
    Oh, please! | Bobbys Bacon <Loved it!

  7. Excellent web site. Plenty of useful information here.
    I am sending it to several friends ans additionally sharing
    in delicious. And naturally, thank you in your effort!

Kommentera

