Derek

Jag bara måste dela med mig! Härom dagen läste jag Dexos blogg. Där fanns en länk till en annan blogg där en jag fann DEREK. En fantastisk karaktär  som görs av Catherine Tate, en underbar engelsk komiker som just nu gör succé i sin egen serie. Hon är fantstisk!!

Jag säger bara en sak.

HOW VERY DAAAARE YOU?

3 svar

  1. Gangsters blogg är kul att följa – popkultur ur ett mer internationellt perspektiv, fast ändå inte. Och Derek är fantastisk.

    Gay dear? Who dear? Me dear? No dear!

  2. haha! skitroligt RENT ut sagt! Fantasktiskt!

  3. Tack för Derek, Robin! Snälla Robin, om du blir LAGOM så lova mig att meddela när det har gått över……..!kramAnia

Kommentera

