Rövtortyr

Alltså. Jag har suttit på mitt golv i min nya lägenhet i 4 dagar nu. Jag älskar lägenheten. HATAR det faktum att jag inte äger en stol. Ja, ni läste rätt! Jag äger inte en stol. Allt e kastat. Min tanke var att nu när jag köpt lya så ska jag köpa helt nya möbler som passar mitt nya strålande bostadsrättsägande jag. Så jag kastade allt.

Och min häck ångrar det biiiittert! Har en röv vart mer utsatt? Det känns som om Al-Quaida har förväxlat min röv med Bush och torterar den för fullt. Den kan inte vara mer söndersutten (vilket fult ord). Men min röv kunde haft det värre (varning för den här länken, känsliga läsare, back off).

Jag har knappt en jävla kudde att sitta på. Vad tänkte jag på? Kasta mina stolar? Hur dum får man bli? Stoppa mig nästa gång…

/J.Lo

3 svar

  1. URK!! din röv kan verkligen ha det sämre!! Vad var det för fel på hans röv??? fyyyy….. Lycka till med stolbristen! 😉 kraaaaam ses sen!

  2. Men gud, vad han människan gjort? Han på bilden alltså. Är jag jättenaiv? Hur blir man sådär?

  3. Han är tyngdlyftare och har tagit i för mycket så att hans tarm flög ut. På riktigt. Tyngdlyftning e farligt!!!

Kommentera

