Skorpan

Strax innanför min näsöppning så har jag ett sår. Om jag pillar på det så läker det aldrig. Om jag inte pillar så får jag världens största skorpa där, känns som globen och det visslar när jag andas.

Nu är frågan:

Ska jag pilla på skorpan, andas tyst och fritt samt ha en vacker näsborre?

eller

Inte pilla på skorpan, börja sälja in företagsarrangemang som kan hållas i mitt lilla näsborrs-annex?

 Mvh
/Pomperiposa

8 svar

  1. tack för alla sköna skratt jag får när jag läser din underbara blogg 🙂
    läääänge sen, vi måste snart dricka drinkar 🙂
    puss bea

  2. Jag röstar på att du köper Nozoil! Har själv problem med torra näsborrar som emellanåt bildar sår…. 😦 Eftersom det är jäkligt svårt att få in ett plåster i näsborren så köp Nozoil på Apoteket!! Rekommenderas VARMT! PÖSS

  3. håller med Fina.. iväg till Apoteket med dig!
    Hör med dem det kanske är så att du fått munsår i näsan och isåfall behöver du munsårsalva..
    DR Pam

  4. Eeeeeuuuw!
    Munsår i näsan? Va???
    Näää, inte jag inte. Jag e så fräsch och fin!!

  5. Kokainets fordarv, Bobby.

  6. Ahhh.
    Det e kokainet!!! Nu faller alla bitarna på plats.
    Tack!

  7. Fan, jag trodde jag skulle få tipsa om Nozoil, som är en fantastisk produkt just när man får sår i näsan. Inte för att jag någonsin haft det, eller någon könsjukdom. Men jag har kompisar som har …

  8. yeyeye

    Jag kan meddela alla att jag faktiskt, bara för en timme sen inhandlade nozoil på vårt nattöppna apotek här i krokarna.

    Nu ska här läkas!

Kommentera

