Stormen ”Per”???

Va? Läste jag rätt? Per?! Snälla, nån, berätta för mig hur man kan få den urbota idén att döpa en storm till ”Per”? Som min gode vän Edward sa, det låter ju som en träslöjdslärare. Hur ska man kunna få respekt för något som låter som en tönt?

En Per stryker sina kalsonger och kollar på kunskapskanalen. En Per lagar hålen i sina strumpor och läser självhjälpsböcker. En Per största intresse är kvantfysik och Lara Croft-Tombraider på pc. En Per har svår skolios så att han måste ha fula skor och har problem med torr hårbotten. En Per blir vald sist i gymnastiken.

Inte konstigt att flera personer dödats i stormen, de trodde naturligtvis inte att Stormen Per kunde skada dom.

En Per är inte farlig och förstör hem och hushåll för tusentals och dödar oskyldiga. Per är ett namn för en vindpust.

Det finns bättre namn för stormar:

Stormen O.J (han slaktade sin fru)

Stormen Hitler (ingen förklaring nödvändig)

Stormen Bates (vi har alla sett ”Psycho”)

Stormen Mordor (själva definitionen av nått elakt och respektingivande)

Stormen Lucifer (The man himself)

Stormen Persbrandt (man får leta efter något stormigare)

Stormen Saddam (bara för att han var ett pucko)

Har ni några förslag på Storm-namn? Skriv en kommentar!

Mvh

Patrick Duffy (stjärnan av Lugn i Stormen)

11 svar

  1. Daimen (666)
    George W Bush

    Sen måste jag skriva Carola (förlåt alla Carola fans men för mig är hon en enda stor stormvarning)

    Pamilipam

  2. Heiiii Patrick,
    Vet du när Bobby kommer tillbaka..ligger fortfaranade i sängen och gråter i väntan på att inse att allt bara var en hemsk mardröm. Är vi där snart?? Att Bobby står i duschen?

    Kiss Pam

  3. Bra förslag, Pam!
    Carola är favoriten.

    Och du, Bobby e inte tillbax än.
    Han ska strax in i duschen…

  4. Stormen Tengil
    Stormen Jussi Tola
    Stormen Olyckan

  5. Hahaha
    Stormen Tengil!

  6. Alltså jag garvar ihjäl åt Stormen Hitler! Stormen Tengil är iofs också sjukt bra.

    Jag skulle köra på det skönt alittererande Stormen Stefano, för alla DaysOfOurLives-junkies där ute.

  7. Haha
    Jag har faktiskt varit ett Days of Our Lives-fan. Stormen Stefano is the shit!

  8. Ja Stefano perfekt!.. Haha
    Undra vem som uppstår, mördas, mördar, byter personlighet och växer från 3 åring till Tonåring på två avsnitt?

    Själv har jag självklart aldrig sett denna såpa för mig gäller finkultur..

    Pam

  9. Pam.
    Bolibompa räknas inte till finkultur!
    😉

  10. Hahahaha! Åh, jag bara måste länka till det här inlägget!

  11. My brother suggested I would possibly like this web site.
    He was totally right. This post truly made my day.
    You cann’t consider simply how so much time I had spent for this information! Thank you!

Kommentera

