Fadde och Linda… Skjut mig!

Läsarna: ”Vi har tröttnat på Fadde”

”Två av tre vill inte se den forne stjärndörrvakten i tv-rutan framöver”

Men hallå! Vi har aldrig velat se Fadde. Inte på tv, inte i tidningar, inte på nätet. Jag vill inte ens se honom på gatan. Jag är så trött på att bli matad med ”nyheter” om människor som inte har gjort ett skit för att förtjäna sin uppmärksamhet. Det finns inget nyhetsvärde i att veta om Fadde och Linda Rosing är ihop eller ej. Eller om Fadde är smal eller fet. Jag kan nog inte ens komma på något mer ointressant.

Möjligtvis grus. Om man skrev massor om grus, det hade jag nog tyckt var mer ointressant.

”Gruschock! Nu har de grusat Sveavägen”

”Grus hittat på dagis. Dagisfröknar rasar!”

”Bengt Alsterlind stämmer Vägverket! Hittade grus i fickan”

”Gör ditt eget grus! Mona Seilitz 10 enkla steg till det perfekta gruset”

Nä. Vet ni vad. Grus är för intressant. Fadde och Linda ÄR det mest ointressanta jag vet.

5 svar

  1. ”Blixtgrusa. Gå ner tio kilo om dagen genom att äta det här gruset. Aftonbladet har hela listan.”
    Och så ligger du bara på nummer 14 om man googlar. Skamligt.

  2. HAHA! joo grus är faktiskt roligare…..kul blogg föresten! hittade dej via Alexia, lycka till me grease!

  3. Carro: Jag är en skam för mitt yrke! Har du blixtgrusat?

    Filippa: Visst är det. tack!

  4. Jag var påväg att mörda någon igår. http://basincityblues.wordpress.com/2007/01/20/nagon-var-nara-doden-i-forrgar/

    Om det dessutom hade varit grus hade det varit ännu närmare.

    *fnys mutter fnys*

  5. […] kompis till mig läste min blogg om Fadde idag och avslöjade en sak. […]

Kommentera

