Dagens i-landsproblem

Nr 1: Jag mår illa. Jätteilla. Jag har ätit massa med falafel, godis och ostbågar och sköljt ner det hela med Fanta. Urk.

Nr 2: Nu när det blåser starkt blir Birgitta piskad i ansiktet av fransarna på hennes Paris Hilton-väska. Stackarn.

Nr 3: Jag har fått min American Express-räkning… Den gjorde ont. Aj.

Nr 4: Jag har hittar ingen överdel att ha till mina gula, ascoola, rutiga farfarsbyxor jag köpte i london förra månaden. Vad göra?

En kompis till mig läste min blogg om Fadde idag och avslöjade en sak.
Citat:

”Jag drömde en sexdröm om Fadde i morse! Innan jag vaknade!
AAAAAAAAAAHHHHHHH, jag sög som den hora jag egentligen är, helt utan kräkreflexer (det var ju trots allt en dröm) och vaknade kåt som en fitta på crack!!”

Vilken vacker dröm… Han har verkligen skrivandets gåva, tycker ni inte?

På tisdag drar jag till Sthlm. Skönt. Ska äntligen få återse mina kandelabrar

/ Bobby Brown

4 svar

  1. Det känns som om jag vill lämna numret till en traumapsykolog här. Till din vän.

    Jag hoppas att hon kan komma på fötter igen (pun intended) så fort som möjligt.

  2. Men..varför skrev jag hon när det står han? *hjärnsläpp*

  3. haha
    Du är heterosexualliserad, vare sig vill eller ej.
    Men du har rätt. Han behöver hjälp! Snabbt!

  4. Ja nu kommer han behöva ännu mer terapi när jag just bytt kön på honom.

Kommentera

