Mitt livs pinsammaste ögonblick: Nr2 ”Fis i munnen”

”Fis i munnen”

Detta hände för ett par år sen. Detta behandlar en situation som många säkert är bekant med. När man skäms för andra. När nån annan gör något så pinsamt att man själv vill sjunka genom golvet och bara försvinna.

Det var en lördagskväll och jag var ute på Gretas (Gbg:s enda gayklubb typ) med min dåvarande klasskamrat. Vi mötte ett par av mina gamla vänner och ett ex till mig i slutet av kvällen och bestämde oss för att ha efterfest hemma hos exet. Trevligt värre. Massa folköl, skitsnack, ett fint ex och härliga minnen. Jag och exet flörtar för fullt och man faller snabbt in i det där välbekanta och sköna sättet att vara mot varann.

Vid 06 tiden på morgonen börjar festen dö och de andra drar sig hemåt. Det hade blivit lixom underförstått att jag skulle sova över hos exet för att färska upp lite gamla minnen. Vi hånglar och tafsar för fullt men bestämmer oss till slut för att sova. Vi e lite för fulla och lite för trötta. Vi somnar i varandras armar, precis som förr. Mysigt!

Vi börjar dagen med att ta vid där vi slutade natten innan. Det känns lite strange. Jag hade bakfylleångest och det hela var lite tafatt. Vi kunde lixom inte varandra mer. Även om han var jättefin så kändes det inte rätt. Jag bestämmer mig för att få det hela överstökat och koncentrerar mig på honom. Jag befinner mig i de sydligare regionerna när jag märker att han är nära. Skönt tänker jag. Då kan jag snart gå hem.

Och precis när han kommer så hör jag ett kraftigt ljud. En millisekund efter känner jag ett vinddrag ända in i gommen. Han fes! Han fes mig i munnen!! Fy fan, han FES M-I-G i munnen!

Han gnyr fram ett ”förlåt” som får en personlig konkurs att verka askul. Det smakar bilogilektion i munnen. Ni vet de där kranarna med metangas som man hade på de avlånga bänkarna i lektionssalen. Precis så smakade det.

Men istället för att äcklas av situationen så får jag panik! Herreguuuud vad pinsamt för honom! Stackare! Han måste vilja dö just nu. Jag måste komma bort härifrån. Jag står inte ut med hans skam. Åh, shit my god vad pinsamt!

Han springer till toaletten och jag hör honom mummla något bakom den stängda dörren. Tror det var nån form av ursäkt. Jag är fullt upptagen med att ta på mig kläderna och en jag-bryr-mig-inte-alls-att-du-just-fist-mig-i-munnen-det-händer-mig-jämt-min!

Efter att jag spenderat precis så lång tid som det är politiskt korrekt att stanna kvar efter sex, så flyr jag fältet med ett bultande hjärta, en ringade fjärt i huvudet och en lätt smak av metan i munnen.

Fy fan vad genant!

9 svar

  1. HAHAHAHAHHAHA!

    Hörde du något från honom efter det?

  2. En gång, för väldigt väldigt längesen, på den tiden jag hade tandställning, slaktade jag en kuk.
    Det var väldigt blodigt.
    Beat than sweetie.

  3. Vilken underbar skrattupplevelse du gav mig nu!!!
    Haaahoohahaha..
    puss

  4. Du är så sjuk i huvudet som berättar den historien. Jag får akta mig, snart har du slut på historier å då kommer du sno från mig. Puss

  5. Bobby, det här är INTE okej. Jag läste din blogg på bussen (jag ÄLSKAR 2000-talet med bloggar i mobilen, vem behöver tidningar nu?) och tanten som satt snett emot mig (de där nya bussarna som har samma fyror som tunnelbanan) höll på att skita ner sig när jag plötsligt började gapskratta utan synbar anledning.

    My god. Jag vet inte vilket som var roligare, det här eller Freddies historia om permobilen.

  6. Hahahaha!! Jag undrade precis när den här storyn skulle komma!! Hoohoohooo! Gud va roligt! tröttnar aldrig på den historien!

  7. Micke: Har du RSS-feed in i mobilen eller surfar du?

  8. Hahaha! Oh nooo… pinsamt!

  9. hahhahha, ligger hemma och är sjukare än nånsin, när jag på ngn vänster lyckas komma in på din blogg – ”fis i munnen”. fy fan vad jag garvade!!
    tack, you made my friday night!1

Kommentera

