Pest eller Kolera

Jag har alltid älskat pest eller kolera. Det är en sysselsättning som jag aldrig tröttnar på. Att tvinga folk välja mellan två avskyvärda alternativ… Mmm. I love it. Folk våndas. Och jag tror jag e ganska bra på det.

Låt mig testa. Jag ställer frågor och ni måste välja! Och inga mittemellan svar. Man MÅSTE välja ett av alternativen!

Ok, let the games begin:

1. Du måste välja mellan att resten av ditt liv var fjärde minut lägga en ljudlig, men luktfri prutt ELLER att resten av ditt liv alltid lukta liiiite fis, det är lixom din kroppsdoft. Vad blir det?

2. Kyssa Bert Karlsson ELLER kyssa Brad Pitt som har snor och kaviar i munnen?

3. Vad väljer du, bajsa ur munnen ELLER att äta med röven?

4. Välj mellan att varje gång du hör musik så måste du dansa latinamerikansk tävlingsdans, alltså VARJE gång, var som helst, ELLER varje gång nån säger en hälsningfras till dig, så hälsar du tillbaks genom att med händernas hjälp visa ditt tandkött för dom. What shall it be?

och sista

5. Att aldrig någonsin få använda Internet igen eller bli riktigt riktigt RIKTIGT ful?

Längtar efter era svar! Mina kommer imorn…

Pöss

/Bengt Alsterlind

9 svar

  1. 1. Att fisa var 4:e minut kan ju inte vara fysiskt möjligt ens men visst Det låter bättre än att lukta skunk resten av livet.

    2. Tveklöst Brad Pitt med snor och kaviar och allt. Bert är bara så motbjudande.

    3. Äta med röven.

    4. Att dansa tror jag…

    5. No more internet.

  2. Ahh…

    1. En ljuddämpare för de regionerna kan inte vara så himla svårt att fixa, så en luktfria fisar var fjärde minut tack!

    2. Brad Pitt, definitivt. Kyssar är ändå bara början.

    3. Visste vore det småjobbigt att bli tvungen att sluta äta ute, men ändå, definitivt att äta med röven.

    4. Eftersom jag nästan precis jämt lyssnar på musik hade det blivit en jävla massa dansande. Men jävlar vilken kondis man skulle få!

    5. Det hade blivit överjävligt svårt att lämna internet, men att bli så illa ful vore ännu värre. Å andra sidan kan en rejäl omgång med skalpellen kanske fixa till det där. Hmm…

  3. 1. Är det fusk om man använder en stark parfym som tar bort fislukten? För i såfall blir det vart fjärde minut.

    2. Snor och kaviar är inte min grej men i detta valet blir det ändå Brad. Det är roligare att berätta till folk att man slätat av Brad och inte Bert.

    3. rumpan! rumpan! rumpan!

    4. Dansa såklart!

    5. Bye bye internet..

  4. haha, de här har vi kört några gånger så du vet nog redan mina.
    1. Jag håller med föregående skrivare att jag skulle också fuska med parfym väljer därför att lukta fis, tack.
    2. Brad Pitt såklart…töntig å lätt fråga.
    3. Äta med rumpan. Med en stor jacka alternativs en riktigt vid tunika skulle man nog kunna lära sig att äta ute också.
    4. Visa tandköttet. Men fyyy va jobbigt när man ska på tex fina middagar och födelsedagsfester. Fast åandrasidan, igen, va jobbigt att ställa sig upp framför alla på festen varje gång all släkt ska hålla tal och sjunga sina ”vi-tog-en-gammal-låt-och-satte-till-ny-slående-text-det brukar-va kul-sång” till födelsedagsbarnet. Jag tappade tråden lite här som du märker.
    5. No more blogging. Dessa vackra anletesdrag ska ingen ta ifrån mig. Aldrig!

  5. Jag såg en sån fråga på Oprah! När hon och henneskompis Gail var på roadtrip så lekte de den leken.

    Men då var frågan: Skulle du hellre tvingas att alltid kissa genom näsan eller att alltid kunna känna lukt med dina könsorgan?

    Haha!

  6. Hörrududu den där med Brad Pitt och snormunmixen har du snott någonstans ifrån.. ellerhur?!
    Den har ju varit en av mina favoriter i ett par år!
    Om man lägger in lite knäckebrödssmulor och sväljtvång så kan det få vem som hälst att grovhångla och förlora både den ena och andra oskulden till Billy Butt.

  7. Snott och snott. Jag och min kompis Carro har kört med den ett bra tag. =)

  8. Skriv mer skriv mer =DDD

  9. I am really loving the theme/design of your weblog.

    Do you ever run into any internet browser compatibility issues?
    A handful of my blog readers have complained about my site not operating
    correctly in Explorer but looks great in Safari. Do you have
    any solutions to help fix this problem?

Kommentera

