Vad säger din adress om dig?

Hittade ett roligt test hos Dexo. Du berättar din hemadress och den berättar om den typ av människor som mest präglar ditt område. På min gata så ser majoriteten ut så här:

Unga
Välutbildade
Singlar
Höga inkomster
Bostadsrätt i Stockholm
Samhällsintresserade
Förändringsbenägna individualister

Beskriver mig ganska på pricken faktiskt. Men vem är inte samhällsintresserad? Vi lever ju i samhället. Det är svårt att undvika det och bli intresserad! Vem går runt helt omedveten om sin omgivning och är ointresserad av den? Möjligtvis Johan Rabeaus då… Undra var han bor? Hm!

3 svar

  1. Jag vet vart han bor… Visst är jag cool;-)

  2. Määäääh! Min adress fanns inte med. Jag bor MITT i Uppsala. Men måste nog vara Stockholmare.

  3. Nä, det funkar i hela sverige. Min morsas adress fanns med och hon bor i Mordor typ…

Kommentera

