High Fashion… For evil people!

T-Shirt Hell är en av mina absoluta favorit sidor. Det är verkligen på tiden att jag delar med mig av den till er, kära vänner. Sidan kombinerar två av de saker som är mina största intressen:

Kläder och Elakheter.

Tänk att det finns så mycket grejer som blir så mycket roligare bara det trycks på en t-shirt!? Här är lite favoriter:

Ni hittar ännu mer t-shirts ni aldrig kommer våga använda offentligt på:

www.tshirthell.com

7 svar

  1. Jag vill ha den här:
    http://www.noisebot.com/you_say_potato_i_say_fuck_you_t-shirt

  2. haha
    Kanske du får när du fyller år?
    😉

  3. Jag måste vara riktigt störd, för jag gillar verkligen den näst sista. Kan ju bero på att jag är autist själv, och vi brukar älska ordvitsar…

    Har förresten precis upptäckt din blogg och har nog inte garvat så mycket sedan… ja, jag vet inte… Du är askul ju!

  4. Jag älskar de där tröjorna alltså! och om du e autist själv så blir det dessto coolare ju. Haha! jag ska skaffa en där det står ”Nothing runs like a queer!”.

    Tackar!
    Jag har bara bloggat i två månader typ, men jag e fast. Det är väldigt beroende framkallande. =)

  5. Du måste kolla in http://www.fienden.se/

  6. En svensk sajt med samma syfte. cool. men lite mer politiskt. I like.

  7. […] Jag vet att jag skrivit om tshirthell.com förr, men jag måste bara visa några till tröjor jag hittat. I fucking love […]

Kommentera

