Talking Cats

Principiellt har jag något emot folk som lägger upp filmer och bilder på sina katter. Det känns lite Kanin-Sandra(kommer ni ihåg henne, från dokusåpan Baren)över det hela. Att de lixom lever genom sina katter. Folk som flyr från livet genom att prata bebisspråk med sina överfriserade katter som är klädda i små dräkter man sytt själva av tyg som man beställt från nån tragisk kattsajt på nätet där andra kattbesatta hemmafruar, socialarbetare och frisörer möts för att prata om sin katts senaste ”tossiga” upptåg. Nä, usch!

Då detta inte är mina katter så kan med gott samvete lägga ut den här filmen här.

Katter är läskiga och roliga varelser. Och de kan prata!

7 svar

  1. Hahaha den sista katten i skitförbannad.

  2. Tacka vet jag hundar, har alltid tyckt att katter är läskiga och det här bekräftar bara mina fördomar:-)

    Härlig blogg, är redan beroende….

  3. Ja, visst är det lite creepy med folk som klär ut sina katter till människor nästan, med små outfits. Inte alls lika creepy med någon som t .ex. kanske typ liksom delat med sig av att han låtit sin mor sy en catwomandräkt som han sedan skrämt folk med. 😉 Kunde inte låta bli, jag skrattade gott åt det när jag läste det.

  4. Hahaha!!!

    Touché! 🙂

  5. Mooord!

  6. Nä, men!
    En skånsk katt som är inne och smyger på min sida.
    Vincent då!

  7. Snäckar du schit om katter, snäckar du schit om din gamla sambo. Mooord!

Kommentera

