Du sova ronka kook, jag vänta här på kallt!

Jag hittade den här länken hos Bloggfrossa.

Fy fan vad roligt!

En invandrar snubbe från Gbg bestämmer möte med en kille angående att köpa hans bil. De bestämmer att de ska ses utanför Cirkus sent på kvällen. Killen från Gbg är sen. Över två timmar. Killen med bilen drar hem. När Gbg-killen äntligen behagade dyka upp och märker att snubben han skulle möta inte e där så blir han SKITSUR! Han bestämmer sig för att avreagera sig på Bil-killens mobilsvar. På mindre bra svenska. Medans han röker.

Hallå, jävla idiooot!

2 svar

  1. Ok jag hade en riktigt jobbig dag fram tills nu..
    Den gubben är ju rätt surare än vad jag är.
    Jag kan inte låta bli och le lite och känna att min dag kanske inte är så dum..
    Tänk va mycket värre det skulle vara om han kom för att bränna min bil…

  2. Haha!
    Halleluja.

Kommentera

