”God hates fags” sjungen av… Liberace?

 Okey. Information har uppdagats. Följande inlägg skrevs när jag fortfarande var i tron att musikvideon som inlägget handlar om var på allvar. Thank god, så var det en plojgrej. Låter ändå inlägget vara kvar, som ett moment av min naivitet och oskuld!

Enjoy.

Nä.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Varför blir jag förvånad?

Detta bevisar något jag misstänkt länge. Kristna rockare är helt dumma i huvudet.

Och den här rockaren har uppenbarligen aldrig sett sig själv i spegeln.
Det skriker ju bög om honom!! Han är ju helt förvirrad. Och hans lilla rosa tröja med matchande tangorabatt är som en annons för gaybaren ”Blue Oyster” från Polisskolan-filmerna. Jag höll på att sätta i halsen när han håller sig för örat likt Christina Aguillera och wailar ”God hates fags”. Jag har lust att slänga på honom en tvångströja och tvångsmata honom med kuk. Kanske hunken han sitter och håller hand med i bönemötet har lust att hjälpa till? Stackaren måste komma ut! Detta är den värsta formen av självförnekelse jag nånsin sett.

Se själva

Ps. Det skrämmer mig att det finns såna här antigay-organisationer. Jag ryser. Jag som är så snäll…

/Moder Theresa

9 svar

  1. Denna video måste ju vara ett skämt!!! puss ida

  2. Den är inte på riktigt. Läs här: http://antigayretorik.blogspot.com/2007/01/aftonbladet-svalde-ex-gay-satir.html
    TYckte det verkade för idiotiskt för att va sant. Tur nog.

  3. OH THANK GOD!
    Jag svalde det med hull och hår…
    haha

  4. Gick du verkligen på det? Jag håller på att få ett astmaanfall här och kramp i käkmusklerna för det var ju solklart att det var ironiskt…

  5. Ja! Jag gick på det. Usch, det finns så mycket sjukt folk. Man vet aldrig… Hehe. Men är väldigt glad över att jag hade fel.

  6. HA HA! Jag trodde faktiskt inte det var ironi, men låg dubbelvikt ändå! Super kul. Hade faktiskt varit ännu roligare om det var på riktigt.. :S Bra låt, förutom texten juh.

  7. Alltsådet finns ju sådana band i verkligheten så din rekation kan ju likagjärna appliceras på ett av dem. Det är alltid kristna, de är värst.

  8. *stavar som en drottning*

  9. Jag va tvungen att länka till dig på min sida, för det är så sjukt roligt att läsa din blog. Piska mig om jag har gjort nåt dumt 🙂

Kommentera

