Oooups! I´m borderline…

You Are 84% Borderline
It seems like you have borderline personality disorder.
Seriously consider seeking help, even if you think you don’t need it.

Jaha. Då var man borderline oxå. Det var ju typiskt. Fan oxå!

Ces’t la vie!

Är jag ensam eller är vi fler borderlinare där ute? Do da test!

9 svar

  1. 50% Borderline. Jaja, sånt får man väl leva med, lite intressant måste ju livet vara!

  2. 45% fick jag.

  3. ***You Are 34% Borderline***

    You’re a little moody, but you probably don’t have a borderline personality.
    Everyone has their ups and downs. Just don’t make too much of them.

    Usch jag är alltid så där lagom normal..trist alltså;-)

    Kram

  4. Lägg av!? Jag hade 81% och jag har faktiskt diagnosen. Om du har 84… *ringer psyket omedelbart*

  5. What can I say? Haha

  6. Ok.
    Jag gjorde testet igen
    Då fick jag bara 77%. Jag håller på att bli frisk alltså. Om jag imorn har 72% då går det ju åt rätt håll. 🙂

  7. 52% Trodde helt klart jag skulle få högre siffra än så. 🙂

  8. 62%! Trodde det skulle vara värre. 🙂

  9. Hihi.. Gjorde det oxå..32% 😉

Kommentera

