Dandy Andy and the Funky Nuns

Alltså. Numret är ju bara så bra.

Tvivlar ni fortfarande? Kolla igen!

Andra bloggar om: , , ,

9 svar

  1. Han var ju så jävla het! Hängslen! Rumpa!

    Och vad får vi istället? Uno jävla Svenningson…

  2. TACK johanna!

  3. Ingen var bättre än Dandy Andy på scenen i går. Och låten är inte heller fel. Eller rumpan. 😛

  4. Vi får se det posetivt. Sverige tyckte helt enkelt inte synd om honom!
    man måste vara fet el prytt ”Se och Hör med sina alkohol/skilsmässoproblem” ect.
    Kanske är jag synisk men det kan väl ändå inte på fullaste allvar vara så att sverige tyckte att Samba Sambero var bättre än den här låten?
    Jag håller med dig Bobby..

    Han har faktiskt j*****t fin rumpa;-)

  5. Vad skönt att lite folk håller med mig iallafall!

  6. Det här var inte vad jag behövde nu. Jag har bara tänkt ”rumpa rumpa rumpa” i ett och ett halvt dygn och om en halvtimme kommer min mamma hit…

    Men frågan är om jag skulle tyckt lika mycket om den om jag varit blind? Skulle vi vilja skicka ett kåt marsvin till Helsingfors? Egentligen?

    *dreglar och stönar fortfarande*

  7. Jag tror att kåta marsvin är exakt vad som kommer gå hem i Helsingfors! Och visa videon för din mor, hon kanske oxå kommer uppskatta hans rumpa?!

  8. Även Morgongänget är på din/vår sida. Linda (ena programledaren) hade ringt på Andreas flera ggr.
    De körde även ”låt fem bestämma” i ämnet. Eftersom de var helt övertygade att Anna gått vidare pga lets dance.
    I tävlingen vann anna med 3-2..

  9. Jag tror att Andreas kommer få årets stora hit med den låten. Den växer som bara den!

Kommentera

