Kicki och Loket

Först vinglar Kicki av scen och alla tror hon var packad.

Sen visar det sig att hon ”bara” var hög på tabletter och att Loket ville dricka kaffe.

Staffan Johansson säger: ”Hon har suttit på mitt kontor fram till att hon skulle uppträda. Där finns ingen sprit och hur detta har gått till vet jag inte. Ingen såg något förrän hon gick på scen.”

Stackars kvinna. Förpassad till att sitta på ett kontor i timmar innan spelningen. Vad tråkigt hon måste haft. Skulle ju till och med drivit en riktig renlevnadsmännsika till att experimentera med värktabletter. Och ingen sprit. Arma kvinna.

Och att ingen såg något förrän hon gick på scen?! Vad då? Fanns det inget lyse? Hade publiken suttit i mörker tills godmodiga Kicki kom och slog på strömbrytaren? Inte konstigt att hon var snurrig. Det var ju det plötsliga ljuset i ögonen som fick henne på fall!

Jag tycker att Kicki är en hjälte! Hon kämpar för publiker i mörker överallt och följer snällt med Loket när han blir kaffesugen. Det är en bra tös det!

Andra bloggar om: , , ,

4 svar

  1. Ja hade Loket försökt dra iväg en; ”Höhö… kom med här ska farbror bjuda på kaffe och kaka”; hade jag säkert kunnat tänka mig att spontandäcka om det vore enda sättet att komma undan.

  2. Spelar roll vad hon fyllnar till på! En fylltant eller pillertant, vem bryr sig? Alla dessa alkisar som försöker påstå att de slutat! De flesta dör, förr eller senare.

  3. Jag vill veta var Kicki får tag på sälspäck.

  4. Margaret S…

    Hey there, just wandered by….

Kommentera

