Jesus – The Musical

Äntligen har Jesus uppenbarat sig för mig. På det enda sättet jag förstår.

Genom musikal.

Och videon bekräftar något jag misstänkt länge, se själva:


Andra bloggar om: , , ,

4 svar

  1. ÄLSKAR den där filmen! Jag kan se den hur många gånger som helst…

  2. Jag gick och blev frälst..
    I´ll will survive (en favorit)
    Musikal (Bara bäst)
    Jesus (Åh gud)

    Underbart helt enkelt!
    Amen

  3. OJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJva roligt, helt hysteriskt roligt ha ha

  4. Halleluja!

Kommentera

