Anna Nicole Smith är död! Shit my god!

Jag är lite chockad.

Läste precis på aftonbladet att skandalmodellen har hittats död på sitt hotellrum i Florida i eftermiddags.

USA är i chock.

Men vad alla dör! Eller det är ju normalt att folk dör, men så unga. Läskigt! Jag har alltid tyckt synd om Anna Nichole. Hennes liv kunde artat sig till en modern prinsesshistoria men det var alltid kantat av massa sorg och skit. Man kan ju inte låta bli att undra om hon tagit livet av sig. Hennes son dog ju nyligen. Måste varit ett hårt slag.

Och stackars hennes nyfödda bebis. Hon kommer få lära känna sin mamma genom alla skandalhistorier som fluorerar.

Nä nu blev jag ännu mer deppig.

Jag diggade Anna Nichole.

Damn.

Andra bloggar om: ,

3 svar

  1. Ja visst är det shockande!!! But that´s rock n´roll! Live hard, die fast!

  2. Jo, jag gillade också henne. Det är sorgligt. Hon var så himla killer-vacker.

  3. Det är för jävligt! hur kunde den underbara människan ta livet av sig?

Kommentera

