Victoria Silvstedt – Geni eller Bimbo?

Victoria är SISTERS nya ansikte utåt.

Här är lite citat från intervjun som Aftonbladet gjorde med henne:

– Jag har fått nog av killtidningar och såna grejer. Det här är the new me, säger hon. För mig är fashion mycket mer stimulerande!

Jag undrar hur länge hon kommer hålla sig borta från utvik? En månad? Två? Låt oss hoppas hon är mer konsekvent än Linda Rosing.

Eller varför inte:

– När Sisters kom till mig och sa: ”Vi vill ha din erfarenhet”, sa jag bara yeah!

Hon sa BARA Yeah! Alltså bara. Hur lät deras samtal?

Kvinna från Sisters – Hej Victoria. Mitt namn är Blablabla och jag ringer från den svenska klädkedjan Sisters. Vi har länge haft ögonen på dig och din karriär, och vi skulle så gärna vilja att du blir vår nya modell, vårt ansikte utåt. Vi vill ha din erfarenhet! Vad säger du?

Victoria – Yeah!

Kvinna från Sisters – Ok. Oj. Jaha. Vad roligt! Var det ett ja alltså? Du vill inte diskutera lön och så?

Victoria – Yeah!

Kvinna från Sisters – Du vill alltså diskutera lön först? Eller var det ett ja till förslaget?

Victoria – Yeah!

Kvinna från Sisters – Ja. Alltså ett ja… Eller? Victoria kan du säga något annat än yeah? Det skulle vara skönt att gå vidare i ärendet.

Victoria – Yeah!

Kvinna från Sisters – YEAH TILL VAD FÖR HELVETE? DU KAN JU INTE BARA SÄGA YEAH HELA TIDEN, DIN TRÖGA SUBBA! DET FATTAR DU VÄL???!!

Victoria – Yeah!

*klick*

Jag älskade hennes låt Hello Hey! En av de få låtar jag har på singel, är mer en album människa. Vilken flört med gaypubliken alltså! Låten gick varm på alla mina förfester 1999, jag kunde mima hela texten och älskade att härma Victoria i videon. Hon dansar, åmar sig och sexar runt på stränder, öknar och fester. Känns som en enda stor gay-karneval! I love it!


I like Victoria. Jag tror att hon är ett affärsgeni. Hon har skapat ett helt varumärke runt sig själv. Hon gör allt för att leva upp till myten om sitt liv och lyckas bra. Man kan inte nå så långt som hon gjort BARA genom att vara snygg. Eller? Det är vad jag tror. Vad tror ni?

/Bobby Silvstedt

Andra bloggar om: , , , ,

8 svar

  1. Jag har en teori om att Victoria är ett geni som bara spelar på hela bimbo-grejen och skrattare hela vägen till banken.

    Men jag tror ju också att Linda Rosing egentligen är en supersmart mediaforskare som jobbar på en gigantisk avhandling om hur man duperar och dompterar media i allmänhet och kvällstidningar i synnerhet.

  2. Micke, du har en poäng… Men jag TÅL verkligen inte den där låten!

  3. Jag gillar dig, du får mig att skratta högt! Tänkte att du kanske ville veta det.. 🙂

  4. Alltså, jag har aldrig gillat Victoria men jag älskar den där låten. 🙂
    Och jag håller med föregående skribent. Jag gillar dig, du får mig att le varje gång jag läser dina inlägg. 🙂 Därför har jag länkat, men det visste du nog redan.
    Ha en fortsatt bra dag!

  5. Micke och Trollhare: Men visst VILL man att hon ska vara något mer än bara en bimbo. Jag håller på henne. Linda Rosing är bara ett stort oranged huvud med vitt hår för mig. Usch. Smakar brunkräm i munnen bara jag tänker på henne.

    Erica och Mysla: Men tack så hemskt mycket! Skönt att höra att man e uppskattad! Tack igen!

  6. För att använda min sambos ord…. ÄR hon snygg?? Hon har pattar och stor opererad mun! Hon var mycket snyggare när hon var med i fröken Sverige tycker jag personligen….

    Men jag håller med dig bobby! Tror att hon har mer koll än vad man tror! Kolla in när Hey Baberiba driver lite med henne… Det är faktiskt jättekul! Dom driver med hela den grejen, att hon egentligen är mycket smartare än vad man tror! Skitkul! finns på youtube!

    Puss

  7. Jag tycker faktiskt att hon är snygg. Och snyggare nu än när hon var med i fröken sverige. Hon såg så… 90tal ut då. Men det e ju inte konstigt, det VAR ju 90tal då…

    Jag har sett det. Skitbra. Christine Meltzer Rock!

  8. Hahahaha, det bästa med den här videon är i början när hon sjunger: I´m running round in cirkles, it´s driving me crazy… Och så har hon NOLL inlevelse. Hon bara njuter och åmar sig som om det var en vanlig fotografering.
    Sen e hennes uttal underbart märkligt. När hon pratar svenska kan hon inte klara sig utan sina english words men när hon sjunger på engelska så låter hon vääääldigt svensk.
    I löööööv Victoria;)
    PÖSS Jennie

Kommentera

