”Heroes” Bästa serien på länge

Vad jag skulle gjort idag:

Städa, diska och ringa massa samtal som väntar på att ringas.

Vad jag gjort istället:

Tittat på 5 avsnitt av serien ”Heroes”. Den bästa fucking serien på flera år. Shit, jag e besatt! Den handlar om folk i USA som upptäcker att de har speciella förmågor, att de e unika. En kan inte skada sig, två kan flyga, en annan bända tiden efter sin vilja. De är som anti-superhjältar. Och för en superhjälte-fantast som mig så är detta som heroin.

Jag vet, det låter klyschigt! FAST det är det som är det brillianta, det är det inte. Dom har lyckats göra en asspännande serie på det här ämnet utan att falla ner i alla gropar som så många innan. Otroligt välgjort, med karaktärer man värnar om. Och det e så spännande att jag håller på att skita på mig. Jag hade garanterat tittat hela kvällen, men jag måste gå och leka tonåring i ”Grease” nu. Men jag kommer nog plöja igenom resten av säsongen inatt.

Jag längtar!

Andra bloggar om: , , , ,

There are no comments on this post.

Kommentera

