Oj! Jag är på dåligt humör

Har ni varit med om dagar när man inte visste om att man var på dåligt humör?

Idag spenderade jag dagen helt ensam tills det var dags att gå till jobbet vid halv sex tiden. När jag kom dit och börjar interagera med mina kollegor så går det efter ett tag upp för mig att jag var otroligt lättretlig. Jag blev fly förbannad för småsaker, snäste av folk och var allmänt butter.

Jag blev helt förvånad. Jag hade ingen aning om att jag vaknat på fel sida. Allt kändes bra tills andra människor kom in i bilden. Mitt eget sällskap har jag ju njutit av hela dagen och det hade gått bra. Hm.

Jag kanske skulle lixom ”provköra” mig själv varje dag innan jag drar till jobbet. Hitta nån stackars människa att diskutera med och kolla om jag ger dom en örfil om de tycker annorlunda än mig. Då kan jag nog utgå ifrån att jag e på dåligt humör, och varna mina kollegor.

Förslag på personer att ta ut mina aggressioner på:

Pingstpastor Åke Green – Han kan ju stämma MIG efteråt för ”hets mot pingstpasto”

President Bush – Tillgången till vårt ev aggressionsmöte blir ett problem. Jag kan maskera mig till rasistisk sydstatare, då tar han säkert emot mig!

Linda Rosing – Bara för att det vore så skönt. Att få skrika in i hennes orangea ansikte så att de vita sönderblekta hårtopparna fladdrar i vinddraget!

Kassörskan på ICA – Hon e så jävla sur. Skulle gärna ta ner henne på jorden!

Pitof – Regissören av filmen ”Catwoman”. Har velat lägga handskarna på honom ända sen han totalt massakerade bilden av min hjältinna. Jag skulle fista honom med en kopia av hans kalkonrulle.

Några andra förslag på agressionsobjekt?

/Mamma Mu

Andra bloggar om: , , , , ,

4 svar

  1. Du skrev Bush.. jag hatar bush..
    Men just nu är jag mest full och glad.. tom jättefull..

    Men taxi snubben var en himla idiot och verköigen vaknat på fel sida..så han får du gärna tycka så där lagom illa om..

    Har precis suttit tyst hela vägen ifrån avenyen till linné.. inte riktigt min stil.. har inte vaknat på fel sida men går och lägger mig på en..

    Bobby alla har vi våra sidor.. du är ju mest en skön snubbe med en massa järn i elden.. Så njut att du kan vakna på fel sida. Det bryter bara mönstret..

    rairai rairaiar mig till sängs
    Puss
    Pamilipam

  2. Sorrry men glömde skriva..
    Varför Mamma MU?? det är ju min karaktär.. Hon och jag på söndag i töreboda..

  3. Det finns en Mamma Mu i oss alla, din gamla fylletant!
    😉

  4. Vad sägs om pastor Phelps? Han är ju värre än både Green och Bush tillsammans…

    Men du, du vet att om du vill bli tyckt synd om litegrann istället har jag samma nick på Qruiser…

Kommentera

