Cool butik på nätet

Okey.

Dagens tips är en klädesbutik på nätet. Okända och kända designers som gör massa snyggt att dregla över.

http://www.111vox.com/

Kolla speciellt in Accessories-hörnan där det finns riktigt snygga grejer. Jag har fastnat för sjalarna, niiice.

Och en snygg virkad väst.

Jisses! Man skulle kunna tro att man var på cafe.se.

Som för övrigt har schyssta modesidor om man vill kika…

/Emporio

Andra bloggar om: , , , , , ,

8 svar

  1. hej jag jobbar om mode och jag undrara om du kan ge mig tips på något.
    ps. skol arbete.ps hoppas du svar!

  2. hej jag jobbar om mode med mit skolarabete kan du ge mig tipps?

  3. Shitgoddamn, köp västen.

  4. Visst var den snygg!

  5. Quanto costa?

  6. 400 pix.
    Men jag har handlat sååå mycket på sista tiden. Har köpstopp!

  7. Den finns säkert kvar nästa månad…

  8. Har du inte fått något kärleks-sms av mig idag som du borde svara på?

Kommentera

