Britney gör en Sinead O’Connor

Nu har hon rakat skallen. Hon är ju bara för rolig alltså Jag gillar den nya Brittan, man vet aldrig vad hon ska hitta på härnäst. Och jag tror att hon kan vara riktigt snygg i sin nya look med rätt outfit och smink. Rakade tjejer e ju störtcoolt.

Vem skulle vara mer chockerande att de rakade skallen?

Drottning Silvia skulle chocka mig iallafall.

Eller Gunilla Backman. Tror Carolina Gynning hade dragit fördel av det. Ta ut plantaten, raka skallen, bli vegan. Hon är ju på god väg att på något konstigt sätt bli respektabel. Hon har varit den enda av de där oändliga ström av BB-blondiner som jag gillat. Hon kör på sin grej och det e respekt. Go Carolina!

Nä, nu ska jag och mitt ryggskott gå och låtsas att vi är 17 åriga highschool-elever. Längtar efter min Boppers-frilla!

Pöss!

/B

Andra bloggar om: , , ,

4 svar

  1. vet du vad? jag tycker också att brudar med rakad skalle är rätt sexiga. men jag tror det är en böggrej. kulturellt sett är ju snagg något maskulint.

    (med böggrej menar jag att bögar procentuellt sett tycker att snagg på tjejer är snyggare än genomsnittsbefolkningen i övrigt)

  2. Jag måste säga att jag är lite sur. Här har jag planerat att raka av mig håret och så går hon och gör det först. Då kan jag ju inte bli annat än en härmapa. Samtidigt ser jag ut som en tjej i mitt långa hår så jag vet inte vad jag gör snart…

  3. Nja, jag tyckte ju hon såg bättre ut innan.. men men..det är hon som ska se sej själv i speglen 🙂

  4. Åh! Jag är en sucker för långt hår, men när Brittan rakar huvudet är det underbart!

Kommentera

