Britneys peruk

Man kan spekulera i evigheter om varför Brittan rakade skallen, men det vet än så länge bara hon.

Det vill säga tills hon skärper till sig, gör comback, smalare och snyggare än någonsin, gästar Oprah och berättar allt om hennes mörka period som innefattar allt från kräkfyllor, kedjerökning och huvudrakning. Hon kommer säga hur hemskt hon mådde, men att nu, NU mådde hon bra igen och kunde vara en stark mor och en förebild för andra som har det svårt. Oprah kommer gråta, som hon så ofta och genomtänkt gör, och publiken kommer stå upp och applådera deras återkomna helylle tjej. The American Way!

Jag har sagt att jag gillar Brittans nya look och det vidhåller jag. Men VARFÖR använder hon så fula peruker?? Istället kunde hon ju göra sig lite fin i sin nya look och stoltsera med sitt välformade huvud. Flaunt it, honey! Nä, hon köper en Buttriksperuk i platinablont och försöker gömma sig för pressen som om hon skäms. Suck!

Aftonbladet tror att det är ett gräl med morsan som fick henne att raka sig. Allt e ju möjligt säger jag…

Hoppas hon mår bättre snart. Längtar efter hennes comeback! Fast gärna med rakat huvud.

/Bobby Bald

Andra bloggar om: , , , , ,

4 svar

  1. Fantastic!
    Jag håller med om ALLT du säger Mr. Bacon!

  2. Du kan väl inte vara sååå förvånad över att människan har en ful peruk? Har hon någonsin något som är fint?

  3. Ja, man får hoppas att nåt händer snart annars får hon nog inte behålla sina små pojkar så länge till…

  4. Vär för retar alla mig i skolan bara för att jag gillar britney då betyder inte de att hon är som jag men jag svker aldrig britney

Kommentera

