Drottning Silvia Lindarw?

Jag hittade denna lilla grej på nån blogg för nåra veckor sen. En face transformer.

Man laddar upp en bild på någon, följer anvisningarna och sen kan du se hur personen på bilden skulle se ut om den tex var mörkhyad, kines, bebis, tonåring, man eller kvinna. Väldigt underhållande.

Av någon anledning så slängde jag in en bild av vår kära Drottning Silvia. Efter att gjort henne både till asiat och tonåring så tryckte jag på knappen som förvandlade vår drottning till man. Och blev väldigt förvånad.

Hon såg ut precis som Christer Lindarw!

Vilket leder till två slutsatser. Antingen lever vår drottning dubbelliv som super-druga och leker gömma korven med Kung Carl Gustaf eller så använder de samma plastikkirurg. Iallafall gjort liknande ingrepp.

Döm själva. Jag tycker det e snorlikt!

Drottning Silvia och Christer Lindarw

Drottning SilviaChrister Lindarw

Eller samma… person?

Silvia Lindarw

/Prinsen

Andra bloggar om: , ,

7 svar

  1. Hmm…detta bäddar för konspirationsteorier. *öppnar nytt textdokument*

  2. Fy fan vad läskigt att lägga in en bild på sig själv och kolla på ”older adult”.

  3. OMG. Jag vill inte se mig själv i spegeln längre. Jag körde ”feminise” och såg ut som… Jag vet inte vad. Tack goda gudinnor att jag inte är kvinna! Eller, fan, det är jag ju…

  4. Men Bobby – hur ser du ut som gammal då?

  5. på bilden längst ner , é det christer som siliva då ?

  6. NEJ!
    Det är silvia lite mer maskulin. Läskigt va? Det e skitlikt.

  7. Hej jag är 25 år och jag vill vara tjej. Och jag vill träffa Christer Lindar för att han är min IDOL

Kommentera

