Måns mer poppis än The Ark?

Enligt statistiken på youtube.com så är Måns ”Cara Mia” den mest nedladdade låten av de bidrag som hittills har gått till final och andra chansen i melodifestivalen, säger aftonbladet. Förvånande? Nej, han var ju helt fantastisk. Och jaaaa jag vet att jag är partisk för att jag jobbar med honom, men what the fuck! That´s me.

Hoppas han vinner hela skiten.

Konkurrenterna då? På tredje plats ser vi Jimmy Jansson men i Måns hälar nafsar The Ark tätt efter. De är bra, visst, men ärligt nu alla The Arkare där ute, ”The worrying kind” är ju inte något av deras bästa alster. Inte ens i närheten. Jag kan inte ens nynna den om jag försöker. Ola och bandet e grymma, men låten e boooring.

Här har ni de två favoriterna, så får ni döma själva:

/Brist-Marie

Andra bloggar om: , , , ,

6 svar

  1. JAg fattar det verkligen inte. Hur kan NÅN vara ett hot mot Ark? Fattar inte folk att de är bäst? Vad är det för fel på er alla? Om inte de vinner ska jag köpa en oljeplattform och starta ett eget land, muta folk så jag får vara med varje år och sjunga falskt bara av ren hämnd.

    F.ö. kommer jag få mardrömmar av din nya bild.

  2. Meh, inte kan du få mardrömmar av Hasselhoffen. Vad taskigt. Han kan ju inte hjälpa hur han ser ut, eller att hans stylist gick på LSD när de skapade den där frisyren.

  3. Jag säger bara ”Måns är klart bäst” Kram Patty

  4. Skit på dig!

  5. Skaffa dig ett liv.

  6. Jag undrar om Berta och Olga kan vara samma person. Hmmmm.

    ZZZZZZZZ!

Kommentera

