Vad jag haft för mig

Igår.

Föreställning klockan två som gick sakta som satan. Sedan hem för att panikpacka och ta sista tåget till stockholm. Fem timmar på tåg. Suck. Det var mitt enda alternativ då jag inte skulle hinna med sista flyget. Underhållning på tåget: ”The Departed”. Väldigt bra film. Förtjänade varenda Oscar den fick. Det var kul att se Leonardo Dicaprio i en riktigt bra rulle. Hade glömt att han faktiskt e bra. Kom hem till min lägenhet efter midnatt och förargades över att jag inte har internet hemma. Ställde in min Oscarsnatt med Martin och sov istället.

Idag.

Vaknade, fixade med papper och tråkgrejer. Hittade en nice utstyrsel (Jeansskjorta, coola jeans, vita hängslen och svarta skinnhandskar) och drog hemifrån. Tog en kaffe och en ost/skinksmörgås och drog till Wallmans Huvudkontor för att träffa PM och Anna som jag skulle sjunga lite för så att de skulle kunna sätta all musik till krogshowen jag ska göra i höst. Det gick väldigt bra och jag längtar efter att sätta igång. Ett drömprojekt! Huvudrollen i en krogshow, det e ball. Vi snackade ett tag sen drog jag in till stan och köpte en snygg jeansjacka och en vitgrårandig kavaj på Cheap Monday. Nu är jag hos Flygande håret och kollar på dansband-serie på svt. Kul!

 Och om bloggen inte uppdateras på ett par dagar så är det alltså för att mitt internet inte e igång här i huvudstaden.

Hafv tålamodh.

/Bobby

Ett svar

  1. Saknar dig redan…

    =)

Kommentera

