Knarkande Pingviner

Jag kommer få massa djurvänner efter mig nu.

Men helt ärligt. Hur rolig rubrik var inte det här då?

”Pete gav en joint till en pingvin”

Haha! Skandal alltså.

Andra bloggar om: , ,

5 svar

  1. Jag tyckte faktiskt också det var en skitkul rubrik även om bakgrunden är vidrig. Och då tillhör jag den där rabiata veganterroristmaffian…

  2. Rubriken var faktiskt rolig men som trollhare säger texten kanske inte var lika rolig, men en fruktansvärt påhittig rubrik måste jag säga, din rubrik var ju med en anning småkul^^

  3. Rolig rubrik men oerhört korkad snubbe. Spärra in bums.

  4. Det roliga var också att zooägaren sa att ”pingviner kan dö av cannabis”. Har de kollat? Men den där Pete Dorothy alltså. Va har vi gjort för ont?

  5. Jag älskar pingviner så …… & dom ska inte knarka

    //knarkhataren

Kommentera

