Sveriges Sexigaste Måns for real

När jag på jobbet idag försökte lista ut hur min nya veåttioåttanollii fungerade så passade jag på att prova kameran. Jag behövde en modell.

Och torka glasögonen, skölj linserna och spärra upp ögonen, alla fjortonåriga flickor och bögmaffian!!

Jag använde mig av ingen annan än Sveriges Sexigaste Kille, Måns. Men som fotograf försökte jag fånga en annan sida av honom. En mer sårbar och skör kille. Mer Percy Nilegård. Jag tycker jag lyckats. Notera oxå väggen i bakgrunden där vår jättefina kalender som vi, snubbarna i ”Grease”, gjort och säljer i foajén, på vår hemsida och på Måns hemsida. Vi skänker alla intäkter till Rädda Barnen. Schyssta snubbar, va?! Köp! Då får ni se yours truly halvnaken och inoljad… Det ni.

Här e Månsan iallafall. Visst e han sexig! 😉

dsc00009.JPG

dsc00008.JPG

/Bobs Zelmerolsson

Andra bloggar om: , , , , ,

10 svar

  1. Men, varför har ni ställt en låda med pommesfrittes UNDER bordet?

    *fattar noll*

  2. Kära Mia. Det är ikea batterier! inte pommes frites! 😉

    Och till objektet i fokus… DET är den Måns jag känner! haha!

  3. Haha.
    Ja, som Fina sa, det är batterier till myggorna ( de små mickrofonerna) vi har på oss. Väldigt omiljömedvetet…

  4. Hahaha, gulligt!
    Jag blev ju nyfiken nu, det finns en viss risk att jag köper en kalender! =)

  5. NU fattar jag varför jag tycker han är söt. Det är för att han påminner om min man. I synnerhet på första bilden är han väldigt lik… *gissa vem som är på väg att göra slut*

  6. Jahaaaaaa!

    Hahaha.

  7. Asså, den första bilden, den påminner om en liten historia.
    -Hurrudu, om den magen hade varit på en vinna, då hade hon varit gravid!
    -Det har den, och det är hon.

    Mia: Jag tror inte de vågar erkänna att de missbrukar pommes under sina sena kvällar på jobbet. De bara låtsas att det är IKEA-batterier för att freda sina dåliga samveten… 🙂

  8. Haha ja du har verkligen lyckats fånga en annan sida av Måns här 🙂

    de borde ju använt dina bilder när han blev vald till Sveriges sexigaste ju!
    Nää de var faktiskt lovely!

    Rolig sida!
    Hade Bäst!

  9. haha o shiit så fin o underbar 😀
    o flise misen hälsar att de e hennes husse de ;D

  10. Så söt han är! Jag kommer garanterat köpa kalendern! =)

Kommentera

