Dagens Måns?

Jag funderar på att börja med något som heter ”Dagens Måns”. Att publicera en ny absurd bild på Herr Zelmerlöw, tagen av yours truly, varje dag fram till finalen. För att stötta unge herrn. Göra en kupp helt enkelt! Och han ställer gladeligen upp och posar säger han. Vi tog lite provbilder idag. Vad tycker ni? Är det något ni vill se?

För övrigt så gick helt rätt låtar vidare ikväll. Iallafall av de som var möjliga. Hade hellre sett Jimmy Jansson än Sonja (bless her dock, hon är världens finaste) till final. ”Amanda” gör mig glad. Sen tror jag Jessica Anderssons låt kommer bli sönderspelad på klubbar och radio. En härlig discodänga (vilka roliga uttryck man lägger till med när man snackar shlager).

Och de små klippen där finalisterna uttalade sig om varje bidrag. Sebastian. FÖR FAN, kan du vara mer uttråkad? Jag blir provocerad. Han är typ 13 år och redan blasé och livstrött. MEN TA JOBB PÅ ICA DÅ OM DET E SÅ TRÅKIGT ATT VARA MED I MELODIFESTIVALEN!

Över till annat.

Idag spelade vi vår 100:e föreställning med ”Grease”. Vi fick en fin rosa tårta som jag föråt mig av. Rapade grädde en timme efteråt. För övrigt så råkade jag spotta min partner i pannan idag när vi dansade i danstävlingen. Loskade henne mitt mellan ögonbrynen så det såg ut som om hon hade ett kastmärke. Stackare, det var verkligen en rejäl klick!

tack och hej, klart slut!

/booob

Andra bloggar om: , , , ,

3 svar

  1. Jaaa! Klart vi vill. Gärna in nude…

    =P

  2. Ja du partner, jag tror jag ska skaffa stänkskydd till dagens show!
    Men jag älskar ju allt med dig, även dina loskor!

  3. kan man få lägga in önskemål? Leopardstring kanske? Det vore ju intressant att få se. En Måns i Leopardstring poserandes på en björnfäll…. 🙂

Kommentera

