Guldmasken och Dagens Måns

Off till hufvudstaden för att imorn kväll gå på Guldmasken och frottera med musikalfolk. Jag längtar efter en rejäl fest så jag e extra taggad. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig dock. Vet att jag vill ha fluga och hängslen, thats it. By the way så kommer ”Singing in the Rain” ta hem hela skiten, med rätta. Den e underbar. Hoppas Hanna Lindblad vinner för bästa kvinnliga huvudroll.

Dagens bästa: Det är bara 3 helger kvar av Grease. Yaaay! Börjar tära på en nu. Suck!

Dagens sämsta: Jag har inte ätit. Jag e skithungrig och hinner inte äta för Måns kommer och hämtar mig med bilen om 10 minuter för att köra till stockholm. Får bli en korvmoj eller nått. Men jag gillar inte korv. Vad göra? Dagens i-landsproblem.

Dagens Måns: Den är tillängnad alla läsare på Bobbys Bacon. En specialhälsning från flickidolskungen själv. Stort va? Haha

dsc00015.JPG

Ok. Och om jag e dålig på att blogga ett par dagar så kvarstår mitt problem med min internet-lösa lägenhet i Sthlm. Än en gång, hafv tålamodh!

/böbs

Andra bloggar om: , , , ,

3 svar

  1. Lösningen på i-landsproblemet: Morötter, nötter och russin. Det var vad jag levde på när jag hade vänt på dygnet och aldrig kom iväg till affären före stängningsdags…

  2. Shit… är han flickidol också! 😛

  3. Vad är flickor för nå’t????

Kommentera

