Nakna kändisar

Jag skäms. Men detta är sanningen.

Jag tycker det e extremt kul att kolla bilder på nakna kändisar på nätet. Jag kan surfa runt hur länge som helst på jakt efter nån celebritet som råkat tappa sin mobil full av obskyra nakenbilder endast menade för dennes flickvän. Eller kanske som ett minne till ålderns höst då saker och ting skrumpnar och man kanske vill minnas sin ungdoms prakt?

Nu senast såg jag Daniel Radcliffe, aka Harry Potter, naken vid en häst. Det var en promotionbild för en pjäs på West End där han näckar och på den officiella bilden så har man skurit precis där trollspöt började göra entré. Men det dröjde ju inte länge innan originalbilden läkte ut på webben och nu kan man skönja Gryffindors stolthet. Daniel e minsann ingen pojkvasker mer. Och jag kommer ha mycket roligare när jag tittar på nästa Harry Potter-rulle.

Jag vet att det inte på något sätt är moraliskt försvarbart. De stackarna borde ha rätt till ett privatliv. Men jag kan inte hjälpa det, det e så kul! Det finns inget direkt sexuellt i det. Det e mer som om jag är busig. Som när man kikade in genom nåns fönster när man var liten. Som när man låtsades att man hade gått och lagt sig, för att minuter senare gå upp och leka en stund till. Eller om man tog en kaka fast man visste att man inte fick. De var alltid de godaste kakorna. Synd smakar gott!

Så. There you have it. Mitt moraliska förfall. I skrift.

Sodom och Gomorra here I come!

/Tvuvkikar-Bob

Andra bloggar om: , , , , , ,

9 svar

  1. Nämen! Jag blev ju helt taggad nu och skulle kolla på Radcliffs stolthet och så har du inte länkat till bilden! besviken….. det kanske man inte får förresten…. aahaa det kanske e därför. Jaja får väl leta själv då! 😉
    pööööss!

  2. Ja. Bara för att jag själv är lite kinky så vill jag ju inte sprida de stackarnas bilder…

  3. Fina: bilden finns i min blogg… =)

    http://aronson.blogspot.com/2007/02/daniel-radcliffe-alias-harry-potter.html

  4. Blev lite nyfiken nu, och började googla, hittade inte. Kollade på Aronsons blogg – måste säga att jag är lite besviken. Allt detta fuss för en bild där de säkert har förstorat den i photoshop, dessutom är den väl lite väl ”rakt fram”? Brukar man inte vara antingen lite p.t.v eller p.t.h? hehe =)

  5. Dessutom: det är trevligt att vara lite kinky, tycker inte bobbsan ska skämmas 😉

  6. Inget direkt sexuellt? Tala för dig själv…

  7. http://apgap.blogspot.com/

  8. I’m gonbe to convey my little brother, that he should alseo
    go to see this website on regular basis to take updated from
    latest gossip.

  9. Can you tell us moree about this? I’d cae to find out more
    details.

Kommentera

