Mina sökord

Alla verkar uppröras över alla de osedliga ord som folk söker på för att hamna på deras bloggar. Jag ville oxå bli upprörd så jag kollade vad folk hade sökt på. Jag blev gruvligt besviken. Detta var resultatet:

Daniel Radcliffe
Bunnys
Melodifestivalen
Puckelrygg
Morotsjuice
Snopp
Tandköttet
Pingviner
Angelina Jolies Bebis

Vad är det för blogg jag driver? Hur rumsrent kan det bli? Jag tyckte jag var ganska frispråkig och tog upp det mesta på min blogg, men nu börjar jag undra. Andra har sexgalningar och förbrytare på sina bloggar, vad har jag?

Morotsjuicedrickande, djurälskande, kändisintresserade schlager-puckelryggar med snopp och tandköttsproblem.

Yay.

/Besviken Bobby

Andra bloggar om: , , , ,

4 svar

  1. Du kan få låna några av mina.

    ”Tatueringar på armen”

    ”Infanterield”

    ”Kolla min fitta”

    ”Sandra naken”

    Ja.
    Det var förmiddagens.

  2. Tack för lånet.
    Haha! Infanterield? Jag ska genast in och läsa din blogg.

  3. Åh din stackare! Jag kan bjuda på några av mina färskaste:

    öl bajs naken
    kända bögar knullar (no shit!)

    Eller min favvo senaste veckan:

    bröderna herreys sexdebut

    My God! Vad förväntar man sig när man googlar på det?

  4. Jag brukar också bli avundsjuk på alla som får spännande sökningar, men en dag hade jag tre spännande sökningar som ledde till mig: ”vuxenblöja”, ”tankar om pension” och ”självdestruktiv”. Var för sig är de kanske inte så intressanta, men tänk om de dykt upp samtidigt – en deprimerad person som längtar efter pensionen då han/hon kan börja använda vuxenblöja? Hmm…

Kommentera

