Todays Måns and shit

Jag har varit lite dålig på att lägga ut dagens Måns

Sorry för det. Man ska inte lova saker och sen inte hålla dom. Det har min mor lärt mig. Här kommer en iallafall

Jag tror han leker mask. Notera oxå det organiserade kaoset som råder i bakgrunden. Kulturarbetare, suck!

dsc00020ratt.JPG

Såg oxå på aftonbladets webtv idag att det är två syskon i Tyskland (where else) som är tillsammans och har fyra barn ihop. Killen har blivit dömd till fängesle och nu protesterar dom mot domen. MEN SLUTA LIGG MED DIN SKANKIGA SYSTER DÅ, DITT ÄCKEL!

Och på Aftonbladets Klick kunde jag läsa att Pierce Brosnan just tackat ja till att medverka i filmversionen av ”Mamma Mia” med Merryl Streep. Lite inside-info är ju att yours truly åker upp till Stockholm på söndag för att i en veckas tid spela in kören/soundtracket till filmen. JA, ni hörde rätt. Det blir jag, Pierce och Merryl som kommer synas i eftertexterna. Kanske inte i nämnda ordning dock, men ändå. Det ska bli riktigt kul och det är ju en rejäl ära för oss alla i svenska Mamma Mias original-ensemble att bli utvalda till att få köra på skivan. Jag misstänker att Björn och Benny har ett finger med i spelet där.

/bob

Andra bloggar om: , , , , , ,

Ett svar

  1. Om du kallar det för kaos är du väljkommen hem till mig. Gummistövlar och dynggrep medtages.

Kommentera

