Dagens Zelmerlöw

Okey. Imorn gäller det för lillkillen. Jag håller alla tummar jag har och en och annan lem. Hoppas han kammar hem hela skiten. Han förtjänar det, om inte annat för att han e världens goaste kille. Men låten kickar ju ass oxå. Jag hoppas oxå att folk inser att den där förskolelärarinnans låt faktiskt inte är bra. Sarah e skitduktig däremot. Lärar-Britta e bara kass. Zzzzz.

Sanna Nielsens låt växer enormt. Me like!

Rösta Måns!

Här stetchar han. Sexigast i sverige, va? Haha

dsc00024igen.JPG

By the way.

Folköl är underskattat. Mmmm!

/beer-bob

Andra bloggar om: , , , , ,

10 svar

  1. Intressant nog vägrar du nämna de som alla vet kommer vinna. Du är partisk. Jag med. Som nybliven singel får jag helt plötsligt tänka vad jag vill om Ola…

  2. Meh.
    Jag tror inte att Ark vinner.
    Om de gör det så e det bara på deras namn. Låter ÄR medioker. Låter som något Ola spottat ut på en halvtimme medans han satt och sket. Tråkigt. Jag tror verkligen inte på låten!

  3. […] hur det slutar. Jag hade tänkt att skriva om hur fantastiska de är för att övertala alla om att Bobby har fel. Det behövs […]

  4. Sanna Nielsens bidrag var kanske inte den bästa låten, det är jag den förste att hålla med om til syvende og sist. Betydligt bättre låtar framförde Andreas Johnson och Sarah Dawn Finer. Den enastående herr Magnus Uggla behöver man inte ens ta på något som helst allvar i sammanhanget eftersom han spelar i elitserien. Att Magnus Uggla blev bortröstad är åter ett exempel på att svenskarna är mer korkade än lovligt. Andreas Johnsons låt är den i särklass bästa och på andraplats kommer Sarah Dawn Finer med sitt kärlekskomihåg.

    Om jag till sist skall ge mitt slutgiltiga omdöme blir det till förmån för Das Fräulein Sanna Nielsen und der Ring des Nibelungen. Som en Wagnersk valkyria äntrar hon scenen med sitt brutna svärd för att rädda sin älskade Siegfried med sitt kväde. Som självaste Brynhilde, med en kvinnlig utstrålning som bedövar, vågar hon där hjälten Siegfried faller till föga och mist sitt mod, framföra sin egen villkorade kärlekssång till hjälten, som dräpt den förfärliga draken Fafner med ett nålstick från en grop i drakens väg.

  5. Max Hobstig:
    Eh.
    Jag har nästan lust att ta bort ditt inlägg efter att läst att du utnämner Uggla till någon som spelar i elitserien och att svenskarna var korkade som röstade bort honom?!! Va? En förvuxen tonåring med en låt i marchtakt, kan det bli mer fel?!
    Fy och Usch. Det var ett tecken på god smak när han åkte ut.

    Sannas låt e bra och hon helt ok. Att utnämna henne till Valkyria e kanske att ta i. Kanske mer en karismatisk fritidsresor-entertainer med en sjujävla pipa är mer passande?

    Och slutligen. Måns KOMMER komma minst topp tre. Det e lika säkert som att din musiksmak inte är den bästa. 😉
    Massa kärlek
    /Bobby

  6. […] Ola! Eller: Vad kan man mer säga? mars 10th, 2007 Jaha. Det var väl ingen annan än Bobby som hade förväntat sig något annat. Rätt låt vann. […]

  7. hej måns du är söt o snygg tycker jag du är min idol nu =) =) kram zandra

  8. Håller meed.. Folköl är så underskattat ❤ mer folköl till folket

  9. Du är såå bra alltså!!!

  10. Sanna Nielsen vinner den vackra prinsen och hela kungariket.

Kommentera

