Diskhos-erektion

När jag diskar så får jag 80% av gångerna stånd. Det e inte så att jag tänder på smutsig disk, utan jag tror att det har att göra med diskbänkens höjd. Den e lixom precis i midjehöjd och man gnuggar sig ofrivilligt mot bänken hela tiden. Det är lite av ett problem måste jag tillstå.

Hm.

Kanske ska skriva till nån?!

Typ Allers frågespalt…

/15 åriga Bob

Andra bloggar om: , ,

9 svar

  1. Diskmaskin…?

  2. Hahaha! Tack för dagens asgarv!

  3. Haaa Haaa hahahaa ja det är då inte lätt alla gånger.
    Ha en bra helg, kram.

  4. Hm. Jag diskar inte min disk själv utan har en tjej som är anställd av kommunen för att göra det. Fatta vad pervers jag känner mig nu…

  5. Hahaha… dagens i-landsproblem! Har det också då och då, men jag trodde det hade med stoppa-händerna-i-varmt-vatten-delen av diskandet att göra.

  6. Så FANTASTISKT! Jag har aldrig upplevt detta och inte ens tänkt tanken att det kan förekomma, med tanken på hur avtändande blotta tanken på att diska är. Får kanske prova och torrjucka lite nästa gång.

  7. Men ha ha. Varför är det ett problem? Det låter mest skönt…

    Jag har dock också fått det – ett par gånger…

  8. Men vad e det för skönt med att ha stånd när man diskar???
    Det e ju bara i vägen. Det e ju knappast så jag står och fantiserar…

    Nä. Bara jobbigt.

  9. Hahaha. Alla gånger vi diskat tillsammans… Du kunde väl sagt nåt. Eller var det för att jag torkade så erotiskt????

Kommentera

