Bad Hair

Glömde bara säga.

VAD FAN VAR DET MED ALLA FULA FRISYRER PÅ MELODIFESTIVAL-KILLARNA???

Långt bakåtslickat, wannabe-page hår är aldrig, jag upprepar ALDRIG, fint! Klipp er. Vi har släppt den frisyren.

Usch. Jag blir provocerad. På riktigt.

I need a life!

/Bob

4 svar

  1. Hörru, släng hit din e-mail så jag kan skicka över det där lustiga videoklippet jag spelade in idag.

  2. hitta just it..kan bara säga att jag satt å kommentera alla fula frisyrer jag me..å angående the arks vinst.. kunde nog inte bli bättre…:)

  3. Men kostymerna var väl ändå värre än frisyrerna? Fattar inte folk att man ser ut som en gubbe i grå kostym och som Kikki i skinnjacka?

  4. frisyrerna var värst.
    Ingen konkurrens…

Kommentera

