Sång Sång Sång och Luftmadrass

Har just kommit hem efter ett fem timmars rep på Atlantis Studios inför veckans inspelning av soundtracket och körerna till ”Mamma Mia – the movie”. Shit vad kul det var.!Trots att det var 2 år sedan jag slutade MM så satt stämmorna som en smäck. Det var lite tonarter och så som var annorlunda, ändrade så att Merryl Streep ska kunna sjunga muttan av sig, men det var lugnt. Det e en helt sjukt bra kör alltså, det låter helt otroligt. Jag fick rysningar hela tiden. Stolt över att få sjunga med så mycket bra folk.

Och så e ju Benny där hela tiden oxå. Han verkade supernöjd. Han kan ju vara den coolaste farbrorn som finns. Han smurfar runt, bryter när han har någon åsikt, berömmer när han tycker det e bra och utstrålar massa lugn och kunskap. Det e svårt att fatta att det e han som skrivit låtarna vi sjunger. Musiken blir ju bara bättre och bättre. Han e ju ett geni. Och rik som en regnskog. Shit my god.

Nu äter jag naturgodis och ligger i min stora uppblåsbara dubbelsäng som jag köpt i protest till den enorma loftsäng som tar upp halva min lägenhet och som jag vägrar klättra upp i för jag hatar den något gruvligt mycket.

Så här ligger jag. Och sväller i takt med att madrassen sjunker.

Livet är gott!

/Bob Andersson

Andra bloggar om: , , , ,

2 svar

  1. Attans, vad det är roligt att läsa vad du skriver.

  2. Jag hatar också loftsängar. De går ju inte att ha till något vettigt förutom att sova i!

Kommentera

