Emil sitter fast med huvudet i muttan!

Haha!

I norge så gör ett humorprogram narr av gamla Astrid-berättelser. Hur kan man göra så???!

*host host*

Fantastiskt kul tycker jag. Och att Emil fastnar med huvudet i Idas mutta är brilliant. *asgarv* Men rykten säger att de har blivit stämda. Det gör mig nervös… Ni kanske minns? Jag kanske oxå åker på en stämmning? Äh, då skyller jag på NordNegern. Han leder mig i fördärvet.

Nu ska jag spela WoW hela natten!

Pöss!

/Bobstrid

Andra bloggar om: , , , ,

8 svar

  1. Skillnaden mellan dom i Norge och dig och Nordnegern är att som gjorde något av deras tankar. Hos er så är det bara tankar och skratt. Det kan dom inte stämma er för!
    Men jag tycker faktiskt att norrmännen tog det ett steg för långt…. E jag tråkig då? 😉 PÖSS

  2. Ja!
    Du är trrrråkig!
    😉

  3. Om allt är tillåtet så är det inte lika kul…..inte lika kittlande…det låter plumt….att skämta om allt och alla i alla sammanhang verkar inte vara nån strålande ide…..eller?

  4. Fast det e ju inte om allt och alla…
    Men jag förstår vad du menar. Jag gillar absurd humor. Och Emil som fastnar med huvudet i Idas mutta tycker jag låter riktigt absurdt. Men jag har ju inte sett programmet. Det kanske inte e så kul…

  5. tut

  6. Äntligen vågar nån driva ordentligt med det så kallade ”nationalhelgonet” Astrid Lindgrens figurer. En tråkigare och mer överhaussad författare får man leta efter. Och varför skulle man inte få driva med hennes figurer när man får driva med precis allt annat….? Go Norge, Go Norge!

  7. Degbunke: Jag håller med fullt. Varför är Astrid så jävla helig? *fnys*

  8. I ”Parlamentets valspäck” inför förrförra valet så råkade de medverkande halka in på samma ämne. Hysteriskt roligt, minns att jag skrattade så jag grät. Programledaren Hans Rosenfelt hade stora problem med att hålla ordning på ”politikernas” allt mer skruvade associationer. Programmet finns med på nån av Parlamentet-dvd:erna, men jag minns inte vilken av dem. Kan dock rekommenderas, hehe!

Kommentera

