Tre bögar i en luftsäng

Här ligger vi.
En negerbög, ett dala-homo och en bloggfjolla. I min 550 kronors luftsäng inköpt på Claes Ohlsson var humöret på topp när vi kollade på youtube, drack vin och champagne, bekännandes hemligheter och ätandes naturgodis. Glamuröst, va?
Det som vi skrattade mest åt under kvällen var utan konkurrens en sketch av Catherine Tate, ”Translator”. Helt fantastisk! Haha! Jag börjar skratta bara jag tänker på den. Och, kära läsare, här är den. Unna er!

/Bobby

Andra bloggar om: , , ,

2 svar

  1. Åååh, jag skrattar så jag kissar på mig snart! Shit, vad roligt!

  2. hurdi gurdi hurdi gurdi! gurdi.. haha!

Kommentera

