Hilton-Full

Jag e full.

Fyra öl, en jäger och en hamburgertallrik senare sitter jag framför datorn iklädd ett par fruktansvärda rosa kalsonger med blått tryck föreställande Elvis på. Jag e glad, trött och väldigt mätt.

Hilton i Malmö har en exceptionellt god hamburgare. Try it for the love of god!

Ikväll var ”Grease”-gänget från stockholmscastens T-Birds (Rennie Mirro, Ola Forsmed, Linus Wahlgren, Kim Sulocki) och kollade på föreställningen. Vi är ju inne på spelperiodens sista refräng och alla e ganska trötta och less, men fan vilken föreställning det blev idag. Det var riktigt kul att spela! Skönt, det behövdes något som fick oss att skärpa till oss. Man kommer lätt in i en slentrian-lunk efter ett tag och det e livsfarligt. Man måste påminna sig om att man gör det som är mångas högsta dröm. Och det handlar om att ge publiken en bra upplevelse. Och det gjorde vi ikväll! Skoj!

Vad som händer resten av kvällen är diffust. Antingen fortsätter jag och dricker och drar in till köpenhamn eller så låter jag mig själv vaggas in i nån form av bakfylla och spelar WoW istället. Only time will tell

Shit, vad O-full jag låter när jag skriver. Jag e så rädd för att göra skrivfel och fylleblogga att jag typ kontollerar allt så många gånger att spontaniteten är lika med Mark Levengoods hår. Nada!

Sorry.

/Bobby Zuko

Andra bloggar om: , , , , , , ,

5 svar

  1. Ha ha. Man ska aldrig, aldrig, aldrig blogga när man är full.

    Fast jag tycker du klarade dig ganska bra…

    😉

  2. Med betoning på ganska…
    suck.

  3. Inte visste jag att man kunde bli så präktig när man är på snusen…. *gäsp*

  4. Tack för en underbar föreställning i fredags (16/3) var där tillsammans med en kompis och såg showen!
    Jag hade rest ända från Sthlm för att se er!!
    Va så nyfiken på både dig o Robban som andra roller än Double J och Joey =)

    /Mikaela

  5. Tack!
    Vad roligt att du kom! Jag har ju betydligt mindre roll i den här uppsättningen än i SNF. Kom och kolla på Golden Hits i stockholm i höst. Då spelar jag huvudrollen i min egn krogshow.

    Askul!

    Ta hand om dig!
    /Bob

Kommentera

