Jag är så jävla förbannad!!!

Robban, Biggan och jag spelar Tekken 5 på PS2. Och den jävla skitstövelsbossen vill aldrig döööööö! Vi var enormt dumma dock och valde en jäkla tant i lila 30-tals dress och vinröda strumpbyxor(modepolisen, hallå?) som fightas. Hon springer runt med händer som små kaffekoppar och skriker haj. Hon är seg, sakta, slö, långsam och skitsvag. Ett jävla offer är vad hon är! Jag e så pissed. Vi har suttit i en timma och kommit för långt i spelet för att sluta nu, i 9:e ronden. Vi skriker, kastar saker och svär svordomar vi inte använt sedan högstadiet. Uppfriskande… NOT!

Jag vill ju bara gå och lägga mig. Klockan e ju för helevete 03. Men han måste klaras!!! Och jag tog en liten paus för att skriva av mig. Måste gå och ge mitt stöd. Suck…

Förresten.

Dagens ord är RÄV. Ett av de roligaste och skönaste orden, i topp med järv, majs och garderob. Sug på det ni!

Pöss!

/Mr Miyagi

Andra bloggar om: , , , , ,

3 svar

  1. Mmmm, vilket intressant blogginlägg. Berätta vart jag ska skicka vykortet när jag börjar intressera mig. 😉 Men räv räddade allt. Dra mig baklänges på en räv! Puss

  2. Hur gick det då???
    /HrNyfiken

  3. Vi vann!!!!
    Fick en ny gubbe. (som e askass)

Kommentera

