Anti-blogg-humör

När det e sol och fint väder så vill man inte blogga. Så e det bara. Idag är en sådan dag. Problemet är att jag är i malmö och när jag är här nere så vill jag igentligen inte göra någonting. Så därför bloggar jag ändå, lixom av slentrian.

Tanke 1:

Varför passar ägg och kaviar smörgåsar så bra ihop med en kopp kaffe? Det är som om man uppfann kaffe och ägg/kaviar-macka som ett koncept. Det är meningen att man ska inmundiga (haha IGEN) dom tillsammans. Mmmm!

Tanke 2:

Det är svårare att städa när det är ljust och bra väder. Och varje gångjag planerat att städa så poppar solen fram och sabbar mina planer. Nu sitter jag här handlingsförlamad av allt ljus….

Livsdetalj:

Jag har en sparbössa i form av en röd plastgris som sitter upp. Man lägger mynt i hans huvud. Jag brukar tömma mina fickor och via grisens fontaneller mata honom med pengar. Mitt problem är att i hela Malmö finns det typ 5 bankomater och när man är i desperat behov av kontanter (typ när man ska ta bussen) så våldtas grisens anus där jag pillar ut femmor och tior ur det. Hur ska det någonsin kunna bli en ansenlig summa om grisen bara blir fylld av 1kronor och 50öringar? Suck.

Dagens Press:

Jag tycker han e ganska snygg i mustach. Han borde ta sig en funderare.

Dagens mission:

Prova Veet. Kanske jag imorgon får gå lite som en cowboysare eftersom min pung kommer vara skinnflådd?! Men jag gillar att leva farligt.

Avslutning:

Livet verkar lite finare i kursiv stil, eller hur?

/All-lights-on-me-Bob

Andra bloggar om: , , , , , ,

5 svar

  1. Lova att rapportera om Veet! Jag har testat. En gång. Och glömmer det aldrig. :-S

  2. Jag lovar.
    Om jag bara kan slita mig från datorn.
    Suck.

  3. Fred? Veet? Det var mycket mer än vad jag ville veta…

  4. Klockan är över 22 och ännu ingen veetrapport. Inget gott tecken… Stackare!

  5. ok.
    Ge mig en timma. Sen ska det vara gjort.

Kommentera

