Enough is Enough

Jag undervisar en gång i veckan på en dansskola i Malmö. Avancerad Showjazz (?) och Repetoar är ämnena. Showjazzklassen ska uppträda med en koreografi som jag gjort, på nån terminsavslutning. Den enda riktlinjen som jag behövde följa var ordet Rötter som är temat på föreställningen.

Vad kan vara mer rötter än en svart disco-drottning och en hollywood-gayicon-superstar tänkte jag. Så koreografin dansas till tonerna av Enogh is enou… ”No more tears” av Donna Summer och Barbara Streisand.

AND IT IS G-A-Y!

Om mina elever tvivlade på min läggning innan så behöver de inte göra det mer.

Bonus:

Donna Summer och Tina ”Jag-sjunger-muttan-av-mig” Arena i duett

/Bobra Streisand

Andra bloggar om: , , , , , , ,

2 svar

  1. Va är du Bög????

  2. oooooohhhh!! jäklar va jag röööööös!!! Grymmare sångerskor får man nog leta efter!!

    Shit…

    Kram

Kommentera

